środa, 2 lipca 2014

opiniotwórczy blog matki jedynej.

wystarczyło smagnąć batem prominentów. końcóweczka batoga boleśnie liznęła ich dupy i te dupy prominentów załatwiły mi wszechspływającą pomoc. dupy prominentów nie dość, że prominentom nakazały nieść mi ratunek, to nakazały to - jak mniemam - swoim koleżankom, mamom, ciociom, babciom, kuzynkom, taksówkarzom, etceterom.

szłam jak lord, a tłum mnie nieomal niósł. może pomogę? pomóc pani? może wezmę? może zaniosę? to proszę usiąść, a ja przyniosę. tak, tak, tak. pasłam się w wypasie. o ile wypasem można nazwać truchtanie z torbami i dzieckiem po szpitalu.

łapałam uśmiech każdego człowieka oddany w stronę mojego dziecka, a trzeba wiedzieć, że dziecko mam niezwykłe, toteż każdy się doń uśmiecha, tak więc każdy uśmiech łapałam i przekuwałam w dobry uczynek. a to drzwi, a to schody, a to ustąpienie miejsca, a to podanie tacy, widelca. jak wierzycie w niebo, to pójdziecie do nieba. moja wdzięczność was tam zaniesie.

muszę też obiecać, skoro już taką mam moc sprawczą, a blog tak niezwykle opiniotwórczy, że nie przestanę. będę brać. brać ile wlezie. a jak nie dacie, to sama wezmę. jak od tego pana, który dziś uśmiechnięcie się do mnie i nataszy przypłacił wyniesieniem worka z jej siuśkami do śmieci.

dzięki, polska. jesteście zajebiści.

8 komentarzy:

  1. Widzisz,jak dobrze byc matkajedyna - uwielbiam Twoje pioro-pisz,pisz,pisz...moze jakas ksiega kiedys z twych rak powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No normalnie toż Ci cud prawdziwy! Cud-ownie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. brać, brać, brać...ile wlezie...ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierz zatem aż do zachłyśnięcia! I pisz. Żeby brać.

    Cieszę się. Niech świat wymiata dalej. Może też na szerszą skalę.

    Niebiosa? Do roboty! Chyba nie chcesz, Ty, tam na górze, wypaść słabiej niż trzódka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda zaczęły się dziać .Aż mi się od razu w uszach obija Soyka z Toy Story ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jazda bez trzymanki..... A u Ciebie Matko Jedyna tyle pary ze niejednego moglabys obdarowac. Uwielbiam Cie Kochana.

    OdpowiedzUsuń